Klassikon päivitys digiaikaan

Toteuttamamme kampanjasivut tukevat näytösten lipunmyyntiä kuluttaja- ja yritysasiakkaille. Syksyllä 2014 tuotimme Oopperan pikkujoulut -kampanjasivun hashtagin #oopperanpikkujoulut ympärille. Keväällä 2015 julkaisimme kolme kampanjasivua; Ovelakettu-oopperalle, oopperan VIP-paketeille sekä syksyn ohjelmistoa esittelemään.

Syyskaudelle 2015 kuvasimme ja tuotimme videon, jota hyödynnettiin kampanjasivulla. Sen pohjalta toteutimme myös sadunomaisen tv-mainoksen. Ylinopeuskuvaus tehtiin Inuitin omalla Red One -elokuvakamerakalustolla. Jälkituotannon keinoin loimme herkän vedenalaisen maailman, Kampanjasivut ovat moderneja selainteknologioita hyödyntäviä HTML5-sivuja. Sivujen rakenne on suunniteltu modulaariseksi, ja komponentteja uudelleen käyttämällä on helppo monistaa vastaavia sivuja.

Art Director: Anu Lehto, www.anuteresa.com

TV-spotin tuotanto: Inuit, kuvaus ja jälkituotanto Markus Tamminen

Kampanjasivujen tekninen toteutus: Inuit

Copywriter: Sami Korjus, www.samikorjus.com