Vuorovaikutteista videomainontaa ja aktivoivia kampanjasivuja

Olemme toteuttaneet usealle Sanoman videomainostajalle eri tarpeisiin räätälöityjä interaktiivisia videototeutuksia. Interaktiivisen videomainonnan kautta katsojille on tarjoiltu mm. kilpailutoteutuksia, testejä ja muita vuorovaikutusta mainostajan ja katsojan välillä synnyttäviä toteutuksia. Inuits on vastannut sekä graafisesta suunnittelusta ja tuotannosta että teknisestä toteutuksesta. Teknisiin toteutuksiin käytämme interaktiiviseen videomainontaan tarkoitettua Brainient (www.brainient.com) tuotantotyökalua.

Inuits on tuottanut myös lukuisia Nelonen Median asiakkaiden promootioihin suunniteltuja kampanjasivutoteutuksia. Toteutukset ovat usein monikanavaisia (radio, TV ja verkko), jolloin kampanjasivun rooli on aktivoida ja osallistuttaa kuluttajia verkossa. Aktivoinnin keinona on käytetty esimerkiksi monivalintoja, testejä tai pelillistämistä, jonka avulla yleisön sitouttaminen onnistuu hyvin.   

  

Case Vitanallet

Sana-sol Vitanallet -kampanjan ratkaisussa lähestyttiin aktiivi-ikäisten kohderyhmää mukaansatempaavan toteutuksen kautta, jolla oli tarkoitus herättää kohderyhmän kiinnostus positiivisella tavalla. Kampanjaan toteutettiin pelillinen interaktiivinen spotti, jossa katsoja pääsi osallistumaan Vitanallet -tuotepakettien arvontaan hauskan pelin kautta. Inuits vastasi pelimekanismin ja visuaalisen ilmeen suunnittelusta sekä teknisestä toteutuksesta kokonaisuudessaan. Pelimekanismi koukutti katsojia ennennäkemättömällä tavalla ja kampanja onnistuikin todella hienosti!

 

 sanoma paabanneri

Case Haastahammaspeikko.fi

Inuits toteutti Jordan lasten Step by Step -hammasharjasarjalle www.haastahammaspeikko.fi kampanjasivun aktivoimaan lapsiperhekohderyhmää. Yksinkertainen, mutta luova toteutus sai sekä lapset että aikuiset pelaamaan hammaspeikkopeliä kampanjasivulla. Inuits vastasi projektissa visuaalisesta suunnittelusta, pelin animoinnista sekä teknisestä toteutuksesta. Päätelaiteriippumaton pelitoteutus oli omiaan tekemään lasten hampaidenpesusta hauskempaa ja sivuston vierailijamäärän ja pelattujen pelien määrän pohjalta voidaan sanoa kampanjan onnistuneen hyvin.

Ruutu + ohjelmatarjontaa esittelevä tv-mainos. Animoitu, selkeä ja palvelusisältöä esittelevä tv-spotti Neloselle.

Lasten Oma Kirjakerho -animaatio. Inuits tuotti netti- ja TV-spotin uudelle Satukirjasto-sovellukselle. Mainosta esitettiin Ruutu netti-TV:ssä ja Nelosen kanavalla. Inuitsin jäsenet muistelevat kaiholla kerhon jäsenyyttä.