Tuntematon Sotilas

Sosiaalinen media nostettiin keskeiseen rooliin Aku Louhimiehen Tuntematon Sotilas -elokuvan markkinoinnissa. Twitterissä pidettiin yllä keskustelua, joka tavoitti erityisesti aikuisemman kohderyhmän ja nuoret miehet. Elokuvan näyttelijät sekä media käynnistivät keskusteluja, joita seurattiin ja kommentoitiin ahkerasti.

Twitterin postauksien skaalaaminen ja massojen tavoittaminen tehtiin tuomalla keskustelu kaduille Clear Channelin digitaalisiin mainoslaitteisiin tukemaan muuta kampanjointia. Kun Twitterin käyttäjäkunta on noin 10% koko väestöstä, feedin tuominen kadulle nosti sen peittoa suurissa kaupungeissa, lähellä elokuvateattereita.

Inuits teki kampanjan teknisen toteutuksen. Kampanja tehtiin yhteistyössä Clear Channelin kanssa ja palvelukumppanina toimi Hasan & partners.